Search This Blog

My Time

Monday, July 19, 2010

<::WELCOME::>

Salam sejahtera saya ucapkan untuk semua,

Sekian lama menyepi, blog ini sunyi tanpa pembaca. Bukan tak mahu updated, tapi, tiada ruang dan ketika dan juga tiada mood untuk berceloteh. Kali ini, kembali saya dengan sedikit semangat nak menaip... Hehe... :)

Sejak dua tiga hari ni, saya rasa tak sedap ati. Tak tahu la kenapa??? Kamu tahu??? Kalu tahu, bagitahu la... Haha... Saja je, bagi cerdas sikit otak... Kuang..kuang...

Huhu, saya ada sorang ni, saya suka sangat kat dia, saya sayang sangat2 kat dia, xtau da nak cakap bagaimana lagi, yang pasti memang xde perkataan yg boleh menghuraikan betapa sayang saya kat dia. Allah S.W.T. je yang tahu. Erm... Saya harap hubungan yang terjalin ini akan kekal sehingga ke hujung hayat hendaknya. Amin...

Jauh di dasar hatiku, ingin ku teriak, AKU CINTAKAN MU... pergh, pinjam lagu sepatah dua, hehe... Khas untuk si dia yang tersayang...


P/s: Abang akan sayang pada mu sampai bila-bila... Love You So Much...

2 comments:

ayue said...

luv you so much to0..cyap ade gambar agi ek..^^

atiqi_razman said...

Love You Too My Love...
Abg harap, hubungan kita akan sampai ke jinjang Pelamin... Amin...

Dugaan yang dihadapi diharapkan dapat mengeratkan lagi hubungan kita berdua...

DAPATKAN TOP-UP ANDA DI SINI!!!

PERLUKAN TOP-UP?

HUBUNGI SAYA MUHD ATIQI MUNZIR DI TALIAN 0194604232@0179296683....
ataupun DATANG TERUS KE BILIK D306/3a KOLEJ AMINUDDIN BAKI, UPSI...

TOP-UP AKAN TERUS DIMASUKKAN KE HANDPHONE ANDA!!! TIDAK PERLU MENANTI LAMA...

BEROPERASI SECARA 24 JAM... (hubungi untuk mendapatkan kepastian saya berada di mana)

MENYENANGKAN ANDA SEMUA UNTUK MENGHUBUNGI YANG TERSAYANG!!!

Leave Your Comment Here

Your Name :
Your Email :
Subject :
Message :
Image (case-sensitive):