Search This Blog

My Time

Saturday, July 24, 2010

Bisnes???

Salam sejahtera semua...

Kali ni, tergerak hati saya nak kongsi sumthing ngan kamu semua... Sy ni, muka nampak GANAS tapi hati... TUHAN je yg tahu... :D

Saya kata gitu sebab, pada awal Januari Tahun ni(2010). Saya telah tergerak hati untuk mencuba suatu evolusi baru dalam arena pendidikan masa kini, iaitu PROGRAM SCORE A. Program ni bagi saya dapat tolong adik saya untuk berjaya dengan Cemerlang dalam PENDIDIKAN... Saya telah melaburkan sejumlah WANG dengan harapan dapat mengubah nasib adik-adik saya supaya LEBIH CEMERLANG berbanding saya.

Semua penat lelah dan usaha saya akhirnya terbalas apabila adik-adik saya yang telah menggunakan PROGRAM ini berjaya memperoleh keputusan yang memberangsangkan dalam UJIAN PERTENGAHAN TAHUN di sekolah masing-masing. Hati saya cukup lapang apabila apa yang diharapkan BERHASIL.

HASIL kejayaan adik-adik saya turut dirasai SAUDARA MARA yang lain, mereka turut membeli PROGRAM ini melalui saya untuk digunakan oleh anak mereka juga. Daripada apa yang telah berlaku itu, terketuk pintu HATI saya untuk terus menyebarkan perkara ini kepada rakan-rakan saya yang lain. Dengan dorongan dan sokongan yang diberikan oleh IBU BAPA dan KEKASIH saya, membuatkan saya teguh dan gagah untuk menempuhi segala dugaan, InsyaAllah... Erm, saya sayang mereka, hidup ini tidak BERMAKNA tanpa kehadiran MEREKA... I LOVE YOU SO MUCH...

Hope, apa yang berlaku ini dapat mengubah corak kehidupan dan proses pembelajaran adik-adik saya serta kalau BOLEH, dapat MENGUBAH kecemerlangan semua PELAJAR SEKOLAH di Malaysia ini. InsyaAllah...

No comments:

DAPATKAN TOP-UP ANDA DI SINI!!!

PERLUKAN TOP-UP?

HUBUNGI SAYA MUHD ATIQI MUNZIR DI TALIAN 0194604232@0179296683....
ataupun DATANG TERUS KE BILIK D306/3a KOLEJ AMINUDDIN BAKI, UPSI...

TOP-UP AKAN TERUS DIMASUKKAN KE HANDPHONE ANDA!!! TIDAK PERLU MENANTI LAMA...

BEROPERASI SECARA 24 JAM... (hubungi untuk mendapatkan kepastian saya berada di mana)

MENYENANGKAN ANDA SEMUA UNTUK MENGHUBUNGI YANG TERSAYANG!!!

Leave Your Comment Here

Your Name :
Your Email :
Subject :
Message :
Image (case-sensitive):
Powered By Blogger